vineri, 8 aprilie 2011

intrebari aberante.(sau nu)

Pe o usa cat toate zilele,statea scris cu litere ruginite -BINE ATI VENIT LA PARTER- . Calatorisem mult,si obosit de atata suit si coborat, mi.am zis sa,mi odihnesc putin oasele.Asadar cu gandul la o banca comoda, intrai.
La receptie un caine ciudat,cu botul lung.
-hei,amice,latra el oarecum amical,ce vrei ? camera la etaj,la subsol,sau o banca de asteptare aici ,la Parter ?
-deocamdata,pana imi dau seama unde sunt si ce cauta un caine cu atata bot la o receptie,mai stau pe aici, ii aruncai intepator. Javra ranji complice:
-la fel de bine as putea sa ma intreb eu ce cauta un om aici. Voi de obicei,va petreceti viata intre etaje sau la subsol.
-eh,hai sa nu facem pe desteptii,nenea.Da.mi o banca,o sa stau pe ea.
Langa mine,un faraon egiptean,un mongol,trei oameni preistorici.Si un..ceva.Il numesc ceva pentru ca,inca, imaginea lui nu trezeste vreo definitie concreta. Intreb prin jur,cica e o combinatie de aminoacizi raspunzatoare cu aparitia vietii. E cam imbufnat. Observ cum sta acolo,si tot incearca configuratii optimizate de organizare a materiei vii. Alo, domnu !,ii strig, noi am aparut deja,viata exista,ia uite aici,egipteni,congolezi,obezi..etc .
Ma priveste si pun pariu ca ar vrea sa ma pocneasca peste bot cu vreo 3 lanturi proteice.
O reprezentare diforma de stra-peste ne aduce cate ceva de baut. Cat mai asteptati,sa nu vi se usuce gatul. Ah,prostutul de mine,am uitat ca nici nu aveti gat! Rade aberant.
Cum adica, nu avem gat ? Am tot calatorit cand in sus,cand in jos,atat de ocupat incat am omis total parterul,dar oriunde am fost,am fost asociat cu o forma :biped,ochi stereoscopici,doua maini,picioare.
Doua sunete se zbenguie pe sub masuta din fata noastra.
-Aici e niciunde. Tu,egiptenii,si orice alte maimute bipede,tripede,sau cvasi-pede inca nu ati fost inventati. Chiar si dulaul ala mare de la receptie nu e decat o potentialitate. Voi toti sunteti doar idei,experimente ale noastre. La etaje deja existati,imprastiati pe acolo.Si chiar si la subsol. Dar aici e punctul mort.Forja de idei.
Ma uit stupefiat la vibratiile alea mici ce se fugaresc prin jur.
-Adica,de fapt,ce e locul asta,cu tot cu etajele lui,parterul si subsolul ? intreb.
-adica nu tu te intrebi acum,ci tot noi,se agita sunetele. Ne intrebam,desi o stim . Este Totul.O Idee.
-eh, m.ati pierdut ..nu mai inteleg nimic. Nici o problema,oricum trebuie sa,mi continui calatoria.
Ma ridic si iau unul din lifturile care duc sus,sau jos,sau in stanga,sau in dreapta.

16 comentarii:

  1. Ah, nu stiu daca asta se poate numi filosofie. Insa,Lucica iti dau un pont : aproape orice in postarile mele simbolizeaza ceva :) Chiar si dulaul ala de la receptie. Insa fiecare treb sa.i gaseasca un simbol.Personal .
    Bianca, multumesc. Esti f amabila :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca nu am avea simboluri in scrierile noastre ar trebui sa ne publicam un jurnal nu un blog. ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. nu neaparat. Sunt atat de multi care au bloguri si scriu despre ce le,a mancat pisica azi, cate unghii rupte au,si cate plimbari au facut prin parc. Simbolistica nu e pentru toti,cred eu.Sau, nu e necesara. Cand iti reduci totul la palpabil,imediat, nu e nevoie de simboluri. Desi devii mai sarac..

    RăspundețiȘtergere
  4. eu prefer sa citesc oamenii ce au ceva de spus, fie ca sunt bloggeri ce scriu legat de domeniul in care lucrez, fie ca sunt oameni ce isi imbraca blogul intr-un aer misterios.

    Daca nu imi inspira nimic personajul din spatele blog-ului..prefer sa nu citesc. ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. si,tu crezi ca eu imi imbrac blogul intr.un aer misterios ? :P

    RăspundețiȘtergere
  6. yap..destul de misterios :). Dar este un lucru bun din punctul meu de vedere ;).

    Nu stiu daca eu am acelasi aer misterios asupra blog-ului meu, dar anumite postari sunt strict legate de lucruri din viata de zi cu zi ce ma irita la maxim :D si trebuie sa ma descarc undeva :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Pai eu insami sunt misterios..pentru mine. Nu stiu cine sunt. Stiu doar ca cineva mi,a pus un nume,dupa care ma identific,si ce altii mi,au spus,cica sunt fiinta umana,auzi ..hm :). Astea,s simple supozitii. Dracu' stie CE sunt,si de ce traiesc.
    Desigur ca trebuie sa te descarci,chiar si psihologii au nevoie de relaxare :P

    RăspundețiȘtergere
  8. P,S, as putea sa,ti ofer niste sedinte de ..consiliere psihologica,poate :). Sti,taare mi,as dori sa vad un psiholog pe canapeaua aia infama.

    RăspundețiȘtergere
  9. :)) multumesc de invitatie, cand blog-ul si sacul de box nu imi vor mai fii de ajuns, probabil voi veni si la o sedinta de consiliere :P

    RăspundețiȘtergere
  10. uochei :) in nici un caz nu as vrea sa ajung sac de box,asa ca sunt de acord!

    RăspundețiȘtergere
  11. :))) nu dau in oameni nevinovati. Sunt pasnica :P.

    RăspundețiȘtergere
  12. Forja de idei. Imi place. Suna sefeistic :D
    (Scuzati-mi intarzierea, acum citesc postarile voastre)

    RăspundețiȘtergere
  13. Pai da, Chiulica. Nu stiu de ce ,am senzatia ca lumea,universul,existenta e de fapt O IDEE. Un principiu,simplu de tot,care totusi ne scapa. Nici o problema, ti.am taiat jeton de ala de prezenta cat ai lipsit,asa ca nu esti nemotivata :)

    RăspundețiȘtergere
  14. :)) la naiba nu ai pontat azi la "munca" Chiulica..o sa iti taiem din salariu :P

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.