marți, 17 mai 2011

matrimoniale

caut tipa naspa,fara tabuu.uri sexuale,mincinoasa,si infidela. Lenesa si banala,plina de fite si zorzoane,intreaga la minte,si slaba.
doritoarele la nr 07xx.xxx.xxx . dupa orele x.xx .
P.S. am xx ani,minte mai deloc si arat ca dracu' . 


image from stylexp.ro

23 de comentarii:

  1. :)) Super!! O sa fie inghesuiala...

    RăspundețiȘtergere
  2. da,da :)) pai m,am gandit eu, mai bine caut o prostuta. Nici eu nu.s prea departe,asa k ..

    RăspundețiȘtergere
  3. :-? hei... that wasn't funny. Rescrie anuntul :D

    RăspundețiȘtergere
  4. " Tanar speranta, plin de imaginatie, caut sufleta pereche cu care sa traiesc in lumile-mi paralele. Suna-ma daca vrei sa oprim impreuna timpul in loc pentru totdeauna."
    Better! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. much better, numai ca ce am zis eu era un fel de satira subiectiva,provenita din experiente proprii..(nush ce naiba tocmai am zis ,dar e ok ..). Nu cred ca mai exista multe feminine fidele,si sincere,si nematerialiste. Poate prin munti,pe undeva :))

    RăspundețiȘtergere
  6. M-am prins; ma bagam si eu in seama aiurea :D Dar ai dreptate... uof, femeile astea...

    RăspundețiȘtergere
  7. nu aiurea,nu . E ok. Imi face placere sa te citesc. Esti reconfortanta,ca un suc de kiwi,cam asa :D . Ai vitamina C

    RăspundețiȘtergere
  8. "Cam asa suna anuntul tau de la matrimoniale" :)) ohh lasand gluma la o parte
    Am citit comentariile tale si observ ca ai ceva cu femeile ;))

    RăspundețiȘtergere
  9. Am,normal ca am :) . Din cauza uneia,le vad pe toate asa. Sa sti, chiar vorbeam cu Chiulica deunazi,keyword,urile,adik cuvantul , k e unul singur,dupa care ajung google,istii pe blogul meu e 'matrimoniale' . Din pacate pentru ei, nu gasesc chiar ce cautau

    RăspundețiȘtergere
  10. :)) Pot gasi altceva mai folositor

    Si nu mi se pare corect sa le bagi pe toate in aceeasi "oala" ;)) La fel cum nici toti barbatii nu sunt porci si nesimtiti

    RăspundețiȘtergere
  11. EU cred sincer ca in afara de 3-4 barbati… hai 10 maxim in toata lumea :D restu is porci si nesimtiti.

    RăspundețiȘtergere
  12. Chiulica, te tai de la salariu saptamana asta ! :P SI nu mai vb cu tine pana peste..peste..15 minute :/

    RăspundețiȘtergere
  13. i,m on it. 4567--4566---4565--480..ah,..4564..4522...5941..10000 ! gata ! :))

    RăspundețiȘtergere
  14. dap. nu poate omu' sa se supere pe tine :|

    RăspundețiȘtergere
  15. :)) cum nu? ca ai stat suparat pe mine fix 15 min.

    RăspundețiȘtergere
  16. crezi ? hm,ce mai calculeaza Chiulica,of. Ia tu in calcul lag,ul net,ului , viteza de tastare a subiectilor,si aprecierile subiective,si o sa vezi k nu au fost deloc 15 min ! Se zice ca perceptia creeaza realitatea,in caz asta eu percep k au fost 3 minute! sac!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.