marți, 26 aprilie 2011

Iti mai amintesti ? In dupa amiaza aia,pierduti in fotoliile alea de piele din cafenea ? SIgur ca,ti amintesti,doar imi spuneai de atatea ori. Eu nu am uitat. A trecut o zi,doua,un an..trei. 3 ani. Nici o minune nu tine mai mult de trei ani,glumeam. Drace ! ,s.a dovedit ca e adevarat . Nu tine.
Nu ma vait, nici nu,mi plang de mila,baietii mari nu plang. Dar trece timpul si tot in tine sunt pierdut. Coconul meu e din ce in ce mai impenetrabil,ma sufoca. Cred ca pana o sa mor nu o sa inteleg de ce..dE Ce ..,dar mai ales DE CE ?
Nici macar nu era frumoasa. Insa nici eu nu sunt. Ne potriveam. Stiam ce gandea inainte sa deschida gura.
Conexiunea aia subtila,dincolo de cuvinte. Amandoi am fi facut orice pentru celalalt. Poate ca m,a mintit. Revin la parerea ca femeia e un rau..evitabil. Sau poate e pentru mine.
Totusi,aveai si tu limite..ti,era frica de saracie,si indoctrinata de mica cu zgomotul asta materialist,considerai ca meriti mai mult. Deh..ditamai profesoara,cum sa stai cu un muncitor ? Ha ! Judeci o carte dupa coperti. Chiar de sunt mucegaite,sau roase de molii.. 
In ziua aia..cat urasc ziua aia ! , mi,ai spus,razand,adio. Am zambit,ca si acum.
E ok. Viata e doar o picatura de roua in alta picatura de roua,vb unuia.

8 comentarii:

  1. nu conteaza cum era...era a ta...Din pacate drumurile voastre s-au despartit... :|

    RăspundețiȘtergere
  2. nu,nu conteaza cum era. Desi conteaza CUM era. Infidela, ca toate femeile . :)

    RăspundețiȘtergere
  3. daca este sa generalizam putem spune ca si toti barbatii sunt infideli... :)

    Este vorba de fiecare persoana in parte...

    RăspundețiȘtergere
  4. Da,poate ca ai dreptate. Insa nu poti sa pretinzi sa fiu mereu obiectiv. Sunt om,totusi. SI totusi,cu tot obiectivismul,tot cred ca femininele au in ele gena aia a tradarii,inca de la adam si sarpele primordial :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Trista povestea voastra si mai trist e faptul ca, desi sunt fata, recunosc ca multe dintre noi sunt materialiste si crescute pe ideea "Tu meriti mai mult, esti altfel!"
    E tragic si totusi adevarat.Mereu vrem mai mult si nu apreciem ce avem langa noi.Pana cand?!?Pana in ziua in care vom pierde totul..

    P.S. Multumesc. Locul meu e un colt de suflet.Esti bine-venit oricand.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc eu. Doar o parte din mine o vede trista,povestea. E adevarat ca e inca o parte mare.Insa am atatea altele.Una imi spune ''las,o, nu era pt tine '' . Alta : 'poti sa te consolezi cu tipa aia din statie' . Alta : 'Nimic nu conteaza cu adevarat in zona asta tranzitorie ce se num viata' . Vreau cu toata fiinta Schimbarea,sa invat sa traiesc frumos,si sa fiu mai bun decat sunt. Sunt convins ca voi reusi,candva :) Cu sau fara o feminina fara noblete.

    RăspundețiȘtergere
  7. Trist...dar poate că nu te-a meritat...
    Zâmbește, ai multe de oferit ...viața e frumoasă...
    Vei vedea că fericirea durează mai mult de trei ani....

    RăspundețiȘtergere
  8. Sincer,nu,nu cred ca m,a meritat. Pt ce am fost,si pt tot ce as fi putut sa fiu . Indiferent de conditia sociala. En fin, duca,se fantoma ei pe pustii. Zambesc,da,uneori,Deea,multumesc de incurajari :)

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.