joi, 31 martie 2011

perle de intelepciune animala

Azi am iesit afara din citoplasma.Ziua nasterii mele. Ridic un pahar plin ochi de cromozomi in cinstea mea ! Demult,candva am fost introdus in celula asta,am incubat si acum sunt afara.Liber ! Sa fac ce vreau.Si tocmai am inceput. Distrug orice celula sanatoasa.De ce ? Nu,nuuu..! Nu vreau,insa asta stiu sa fac,asta pot..sunt un virus.

Uneori,cred ca si noi ,oamenii suntem virusi unii pentru ceilalti. Viata mea,bunastarea mea,inseamna raul altcuiva.  Imi satisfac dorintele,capriciile,mofturile trecand peste altii adeseori.   Lupta asta intre instinctul de conservare si altruism ..doar iluzia dragostei o spulbera temporar. Insa suntem ceea ce suntem. Si revenim.
Am crezut ca..nici nu mai conteaza ce am crezut. SUnt acasa,si cu fiecare zi ma reduc mai mult la esente brute. Cu alte cuvinte,ma indobitocesc. Nu ma vait,poate asa e mai bine. Am avut partea mea de destrabalare,de bani,de agitatie. POate ca e mai bine sa ma linistesc in satul asta uitat pana si de mos Gerila comunist. Sa traiesc ca taranii dintotdeauna. Spargator de lemne,agricultor,gradinar.. ranjesc ca un idiot degeaba.
Pierd contactul cu eu. Cu 'inainte'. 'Acum' e tare insipid. Si totusi .. si totusi partea interesanta a vietii e ca desi n,are sens..are sensul ei.
Eh,la naiba,pana il gasesc, sa ma invalui cu fum de tigara ca indienii nord-americani. Macar aia aveau cai si caini,si alergau pe camp de nebuni.

Am si eu un caine.Portocaliu. Zici ca e vulpe. Poate chiar e..vulpe deghizata. Si cotoi,negru ca un tuci.  Si totusi bat campii. Nu ca mor sa postez aberatii,doar ca imi vine asa sa scriu,orice. Si doar e blogul meu,asa ca scriu . Noapte buna ,copii. Shfortza fie cu voi! (sau cu ei..cu ele,etc..)

2 comentarii:

  1. fumul asta de tigara pe care l- ai infasurat pe fata ta pare o panza de paianjen in care te arunci singur...

    RăspundețiȘtergere
  2. poate chiar e .. Sau poate panza sunt eu. Si incercand sa prind sensul ala(sau sa ma izolez), m.am prins si m,am infasurat fara scapare in propriile.mi sfori.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.