luni, 28 martie 2011

doar orizont ..doar azi

E liniste.. azi sunt simplu. Nu ma cert, nu ma bat,nu doare. Mi,am risipit energia negativa intr,un 'old fashion' work,balast si lopata,si vant. A fost soare dupa-masa. Nu stiu de ce,mi.a ramas impregnata in piele mireasma aia de zambile,le stii. Cele albastre de pe langa casa.
Sau tu nu le,ai prins ..? Poate ca te.am inchipuit demult,aveai petale roz. Nu am uitat,dar nici nu,mi pasa. Azi traiesc doar pentru mine,doar de dragul de a respira,de a privi..
Nimic nu dureaza,si totusi nimic nu se pierde,zicea unu' odata. Viata e atat de relativa,doar acum . Ce,mi pasa ce a fost,sau ce vine maine ? Vital e acum. SI acum e pace..
Ma asez pe un scaunel de lemn,si.mi sterg picaturile de sudoare. Viata seculara,zici k sunt in Morometii,ranjesc. Si totusi nu as da locul asta pe vreun Megalopolis,Taj Mahal,sau Machu Pichu. It,s just feel like home ..
Un nor razlet,si cam pierdut intr,o mare de albastru se grabeste spre orizont.

8 comentarii:

  1. Si da...cuvinte noi...un alt om incantatot, un alt mod de a arata frumosul.Si da , imi place. Nu te scap din priviri !

    RăspundețiȘtergere
  2. :) desigur ma confunzi.. sunt tot atat de incantator ca si un cioclu. Desi uneori,da, mai revad copilul ala din interior. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Prezentul este totul :) Iar miresmele de primavara ne fac viata un pic mai frumoasa...:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine ai venit tu pe blogul meu. :) De regula acord prezumtia de vinovatie,dar pari de treaba. Cred ca atat miresmele,cat mai ales ''capacitatea' de a le percepe,de fapt,ne face viata mai frumoasa. Daca nu avem antenutele setate corect,nu o vom vedea deloc asa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Citind postarea asta, m-a luat asa ...un fior... iar dupa, s-a instalat in mintea mea, o stare de... dulce. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. hhmm,la tine are efect contrar,se pare,draga Pacatoasa :). Era menita sa linisteasca, nu sa dea fiori. Multumesc,esti foarte amabila.

    RăspundețiȘtergere
  7. "Feels like home" ... Adevarat. Imaginea creata in mintea mea dupa ce am citit acest post a fost una linistitoare. Mi-a placut mai ales ultima propozitie: "Un nor razlet,si cam pierdut intr,o mare de albastru se grabeste spre orizont." Asta chiar ma face sa visez. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. e frumos sa visam. Uneori :). Insa eu mai mult decat visul caut Pacea.Armonia Interioara. Uneori,rar,am senzatia ca e f aproape si ca as putea,o atinge.Bine ai venit pe aici.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.