marți, 24 mai 2011

hai cu Paler(u) !

Mi,am zis k n,o sa,mi bat capul cu asemenea dizertatii fara folos,dar trebuie s,o fac, e prea de tot ! SI ca veni vorba ,subiectul este acest asa zis 'Paler' ,al carui nume imi suna putin,desi nu stiu ce mama naibii e..filosof,scriitor,sau suflator in cimpoi,si sincer, nici nu,mi bat capul sa aflu.
Pe 3 bloguri din 5, dau cu capul de Paler. Toate basicutele cu pretentii de psihologi sau filosofi in devenire,imi tot dau cu un Paler peste ochi, (Nu,nu ma refer la prieteni,aici,lor le este ingaduit, intr,o oarecare masura),incat mi s,au scripezit dintii de citate,si vorbe de duh.
Daca inteleg eu bine ,fara o cercetare prealabila,asta e un fel de fernando savater al romaniei, intelect stralucit si plin de verdeata.Problema nu e asta, da.l in entropie de Paler, fiecare e liber sa arunce cu idei,problema e ca nu au astia mici individualitate,si mai ales femininele. Nu pot discerne singuri,sau ajunge la concluzii despre viata,decat daca ii lovesti in fund,pe la spate,cu convingeri straine de ei.Pe care le iau asa cum sunt,fara a cerceta.

Enervant e ca oamenii sunt prosti. Ca mereu se iau ca vitele dupa nush ce 'modele' de produse superioare. Ca in incercarea de a fi interesanti,folosesc cuvinte pe care nici ei nu le inteleg.
Daca intreb pe vreunul de ce crede ca traieste, are deja pregatit un Paler mic,hhh. Daca il intreb ce crede EL despre un lucru,mai scoate doua citate. Nu zic k e neaparat asa de malefic,insa putina diversitate,monser.. si mai ales, gandire creativa PERSONALA,bai intelectilor de gasca !
Acestea fiind zise, monsieur Paler se poate odihni acum linistit. Stiu,sunt rautacios,si subiectiv,dar nah,e blogul meu,asa ca scriu ce vreau,si accept consecintele .

4 comentarii:

  1. Noua adresă a blogului meu...
    raspunsuri-pierdute.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiulica, in nici un caz nu ma refer la amicii mei,virtuali sau nu. Sa nu interpretezi gresit,pls :) . Tu poti sa ma bombardezi fara sa scot o vb.Ti,ai castigat acest drept.M,am indignat intr,o seara cand pe 3 bloguri,am gasit aceleasi citate,atata tot.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.