sâmbătă, 21 mai 2011

happy happy joy joy

O intepatura.
Bum ! ..ce dracu' am ? bum. Ma doare. Inchid ochii,si strang usor dintii. Mi se intampla de o saptamana. Parca erai indestructibil,licheluta, imi zic cu un ranjet. DOar n,ai de gand sa dai ortu' popii asa devreme.
Inca una ! la dracu' . Imi pun mana pe piept,si nu simt nicio bataie. Desigur,sunt prea agitat sa,mi dau seama.
In sfarsit anii indelungati de tratament cu Winchester si L&M, isi fac efectul.  Dar tot mai am ceva neuroni sa,mi dau seama ca nu e de bine. bum ! Arde ceva pe dinauntru. Probabil ca tata mi,a lasat si o inima slaba,primita de la bunicu' si tot asa. Nu ma plang. Hai canalie,ridica,te ..!
 N,ai nimic de pierdut,viata ta nu valoreaza nici cat o ceapa degerata. Ies in soare si mai aprind o tigara. Life,s good.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.