duminică, 8 mai 2011

Stateam deunazi si ma gandeam : de ce mama naibii scriu eu pe blog ? Pentru mine ? Pentru altii ? Pentru nici unul ?
De fapt, mi,e aproape indiferent de altii,cu o singura exceptie :atunci cand cred ca stiu ceva important si vreau sa afle si altii. In rest,scriu pentru mine.Da,pentru mine.
Poate suna cretin,insa nu e. Cred.,..e un fel de forma de exprimare echivalenta cu o supapa de refulare. Imi vine sa urlu..injur pe blog . Ma bucur,scriu o postare tampita cu tente ironice. Mi,e rau..ma caut into the 'dark side'. Cam asa ceva.
O parte poate scrie pentru ea. Poate vede,si realizeaza ca nu am fost un tampit ,de fapt. Adica nu unul normal. O parte e vanitate.Alta sete. Mi.e sete,si nu gasesc fantana aia proverbiala (sau nu) .
Sa fie si sentimentul ala de inghetare in timp a ceva ce stiu ca e al dracului de efemer ..? Da,probabil si asta. Plus ca imi place tare sa bat campii,si sa fiu serios cand spun o gluma,si sa rad cu lacrimi de adevarurile aparent 'universale' .
Desi,pana la capat,desigur ca n,are nici finalitate,nici vreun alt folos decat satisfacerea unei nevoi viscerale de a scrie.
La fel de bine as putea sa tac,ma gandesc.  Oricum orice spun e o aiureala infioratoare,suntem doar carne,deh.. ne dam cu capul de pereti sa realizam ceva in viata asta..pff .
Blestemata dihanie, mi,ai luat sensul cu tine cand ai plecat..haha ! Nu ma inec,insa nu mai am baliza. Si dau din maini si din picioare la intamplare,spre oriunde, in acelasi timp.  Cu ce ma incalzeste ca o Lucica,sau o Chiulica,sau Deea posteaza ceva pe aici ? :) Sunt toti straini,si ma sperie,si mi,e frig.  Nu ma cunosc, nu ii cunosc, nu le pasa, nu imi pasa. E greu sa cunosti pe cineva. Ca un proces intortocheat si dificil. Si mi.e lehamite.
La ce minte de mangusta am, nu puteam ajunge decat la o concluzie : nu stiu de ce scriu. Nici nu.mi prea pasa. Si inteleg ca voi fi tratat cu prezumtia de vinovatie,doar asa tratez si eu pe altii,chiar daca ei nu o vad.
Sincer, nu stiu cand naiba ,in ce punct am devenit o canalie. Una rea si plictisita,si banala. Poate unii sunt de treaba.Insa asta seara nu sunt deloc rezonabil. Bine ca ploua. Ma saturasem de desertul Gobi.. :/

6 comentarii:

  1. :) Sulfur, get a grip!! Si daca scrii pentru tine, ce e asa ciudat? Nu trebuie sa scrii pentru cineva. Si cui nu-i convine, nu citeste. Stii la ce ma gandeam... sa facem o intalnire candva toata gasca asta a noastra, ce zici? Ne-om strange vreo 10 :D

    RăspundețiȘtergere
  2. dunno what a 'grip' is :/ . Da,da, sa facem o intalnire gasca,da .. (ce gasca .. ? ! )

    RăspundețiȘtergere
  3. Gen... revino-ti :D Gasca de pe blogspot, tu, Lucica, Dara, Robert, Costea, Tibi, Alex, Mallyna, principessa, etc :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ah :) . Pe ceilalti nu ii cunosc prea bine (sau deloc), insa cu tine si cu Lu, da, m.as intalni sa bem o cafea . In cinstea vremurilor bune,,aiureli. Ms, Chiulico pt ca ma readuci ,sau incerci,desi nu sunt deloc deprimat, pe linia de plutire,esti o draguta :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu una scriu pe blog pentru ca sa ma descarc. Intr-adevar, mi-ar placea ca sa citeasca si altii, si eventual sa inteleaga o mica parte din ce simt, insa .. si eu scriu pentru mine. Nu-i nimic ciudat! E ok. Continua sa scrii. Fa asta pentru tine, nu pentru altii :D

    RăspundețiȘtergere
  6. pai da Maddu, pt mine. De asta tot revin dupa ce uneori sterg blogul,postari,tot. Apoi o iau de la inceput. :)

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.