marți, 19 aprilie 2011

recluziune

Ieri a plouat.A fost frig. Nu incat sa tremur ca un cotoi ud,dar suficient de frig. Am crezut ca e sambata,de fapt era doar luni. Nu conteaza.Sper sa vina si sambata.Nu ploaia. Sensul asta nenorocit.
Incep sa ma intreb ca robotul ala ''eu pentru cine..,pentru CE?! Dimineata,amiaza,oras,acasa,somn,mancare,bani. Aiureli ..hm. La fel ca idiotul care a zis 'opriti planeta,vreau sa cobor' .Poate urmatoarea statie e a mea. M,am saturat de tampenii.
De oameni.Sunt nesuferiti,si obositori,ma rog ,cel putin majoritatea. As putea sa,i musc sau sa,i intep, dar azi nu am chef. Doar sa fiu singur,se admite si un caine,sau un pom,ceva prin preajma.
Ce placut si linistitor trebuie sa fie un inceput,sau un sfarsit de lume.  Uneori inteleg,moarte,viata, it.s the same. Viata e doar latratul nefiintei. Si cand nimeni nu latra ,e mult mai liniste.
Pana una-alta,ia sa ma inchid in cochilie.Astup urechi,ochi.Si ma explorez in chihlimbarul asta vascos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.